Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
עיצוב ועיבוי שפתיים

מילוי שפתיים הפך לפתרון מבוקש לעיצוב ומילוי שפתיים דקות או לא אחידות, המסמן מגמה משמעותית ביופי ואסתטיקה. חומרי מילוי שפתיים ידועים בכך שהם מוסיפים את הנפח הדרוש ומגדירים את צורת השפתיים. מושלם לכל מי שרוצה להעניק למראה שלה מילוי עדין אך מורגש. הטיפול פופולרי במיוחד מכיוון שהוא מציע שינוי משמעותי ללא צורך בניתוח.

מה הוא עיצוב ומילוי שפתיים ע"י חומצה היאלרונית?

מילוי ועיצוב שפתיים, מבוצע ע"י חומצה היאלורונית, משפר ומעניק נפח וקו מתאר מעוצב באופן טבעי לשפתיים. החומר הזה, שכבר קיים בגופך, מבטיח שמילוי שפתיים משתלב בצורה חלקה עם מבנה השפתיים הטבעי שלך. הם משמשים לא רק כדי להוסיף נפח אלא גם כדי להגדיר את צורת השפתיים שלך, עונים על מגוון צרכים אסתטיים. בין אם את מחפשת שיפור עדין או שינוי מורגש יותר, מילוי ועיצוב שפתיים מציע גישה מותאמת אישית שתתאים לתווי הפנים האישיים שלך.

טיפול זה מצטיין בטיפול בדאגות שונות. הוא יכול לאזן שפתיים אסימטריות, להביא מלאות לשפתיים דקות באופן טבעי, או לחדד את הצורה הכללית למראה צעיר וסקסי יותר. מילוי ועיצוב שפתיים יעיל במיוחד ביצירת סימטריה, החלקת קווים והענקת מראה סימטרי, מלא וסקסי יותר. הטיפול מתמקד בהשגת תוצאות טבעיות המעצימות את יופיו הייחודי של כל אדם, תוך שימוש בהזרקה מדויקת ומותאמת להעדפות אישיות ולאנטומיה הייחודית לכל מטופלת.

איך זה עובד?

מילוי ועיצוב שפתיים פועל על ידי ניצול התכונות הטבעיות של חומצה היאלורונית (HA), חומר הקיים מטבעו בגוף, בעיקר בעור וברקמות החיבור. חומצה היאלרונית ידועה ביכולת המדהימה שלה לשמור על לחות, אשר ממלאת תפקיד מכריע בשמירה על לחות העור ונפחו. כשהיא מוזרקת, חומרי מילוי אלה משתמשים בתכונות קושרת הלחות של החומצה ההיאלרונית כדי לשפר את נפח וצורת השפתיים. תהליך זה לא רק מוסיף מלאות אלא גם משפר את הלחות הכללית ואת בריאות השפתיים.

האינטראקציה של מילוי ועיצוב שפתיים עם התהליכים הטבעיים של הגוף היא טבעית ויעילה כאחד.

ג'ל החומצה ההיאלרונית משתלב ברקמת השפתיים, ומספק נפח והגדרה מיידיים.

עם הזמן, הוא נקשר עם מולקולות מים, מגביר עוד יותר את הנפח והעיצוב של השפתיים ומבטיח תחושה טבעית ורכה.

הגוף מבצע חילוף חומרים בהדרגה, החומצה ההיאלרונית מתיישרת עם מחזור החיים הטבעי של תאי העור.

מילוי ועיצוב שפתיים מתבצע לרוב ב-2 מפגשים, זה מאפשר שיפור מבוקר וצפוי, מה שהופך את מילוי ועיצוב השפתיים לאופציה אמינה עבור המבקשות לשפר את נפח השפתיים ואת קו המתאר. התוצאה היא מראה שפתיים מוגדר, לח וצעיר יותר, המושג בצורה הרמונית הפועלת עם המנגנונים של הגוף עצמו.

למי זה מתאים?

עיצוב ומילוי שפתיים היא בחירה מצוינת עבור רבים, אך הם מתאימים במיוחד לאנשים מסוימים. הבנה של מי הוא מועמד טוב יכולה לעזור לך להחליט אם הטיפול הזה מתאים לך. הנה כמה שיקולים מרכזיים:

  1. אנשים שמרגישים שהשפתיים שלהם דקות מדי, לא אחידות או חסרות הגדרה. הטיפול יכול להביא סימטריה ואיזון לשפתיים, עיצוב והגדרה מודגשים, ולהעצים את מראה הפנים הכללי.
  2. אם אתם מחפשים שיפורים אסתטיים מבלי לעבור ניתוח, מילוי ועיצוב שפתיים היא אופציה מצוינת.
  3. רבים בוחרים במילוי ועיצוב שפתיים כדרך להגביר את הביטחון העצמי שלהם. לשיפור מראה השפתיים שלך יכולה להיות השפעה חיובית על ההרגשה שלך לגבי המראה הכללי שלך.

כדי לסייע לך בטיפול למילוי ועיצוב השפתיים ולעזור לך לקבוע אם טיפול למילוי ועיצוב השפתיים עונה על הצרכים והציפיות שלך, הקליניקה מציעה אבחון של הפנים שלך. במהלך אבחון זה, הערכה מעמיקה של עור הפנים שלך תאפשר לנו לפתח פרוטוקול טיפולי מותאם אישית.

חומר: חומצה היאלרונית.

אלחוש: משחת אלחוש.

תוצאות: מיידיות.

משך הטיפול: 20 דקות.

רמת כאב: נמוכה.

תופעות לוואי אפשריות: נפיחות ואדמומיות זמנית.

תוצאה נשמרת: 6-12 חודשים.

שיקום: 2-4 ימים.

עלות ייעוץ: ללא.

לתיאום תורים: 053-705-5135 – ניתן להתקשר או לשלוח הודעה

🏡 כתובת: רפיח ים 24, נתיבות/ראשון לציון.

עיצוב שפתיים
השאירו פרטים ונחזור אליכם:
GALLERY
גלריה
השאירו פרטים ונחזור אליכם:
כאן יופיע כותרת לקידום
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית סילט אגמטן. לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית סילט אגמטן. לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית סילט אגמטן. לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית סילט אגמטן.
כאן יופיע כותרת לקידום
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית סילט אגמטן. לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית סילט אגמטן. לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית סילט אגמטן. לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית סילט אגמטן.
כאן יופיע כותרת לקידום
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית סילט אגמטן. לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית סילט אגמטן. לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית סילט אגמטן. לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית סילט אגמטן.
טיפול לעיצוב שפתיים
עוד בנושא
2369
מילוי קמטי המריונטות
את עשויה לתהות איך קוראים לקווים העמוקים האלה שעוברים מזוויות הפה שלך ועד לסנטר שלך. הם ידועים בתור קמטי/שקעי...
להמשך קריאה
33381
פיסול קו לסת
מילוי עיצוב והדגשת קו לסת: קו לסת חד מחזיק את המפתח לפרופיל מאוזן ואסתטי אך לא כולם נולדו עם אחד כזה. ההזדקנות...
להמשך קריאה
cosmetic-botox-injection-female-forehead
טיפול בבוטוקס
טיפולים ע"י בוטולינום טוקסין – (בוטוקס, דיספורט, קסאומין) כשאת מסתכל במראה, ומבצעת הבעות כגון –...
להמשך קריאה

עיבוי שפתיים

השפתיים הן חלק חשוב בפנים וזהו החלק המרכזי באזור התחתון שלהן. למרת צבען השונה מצבע העור, גם השפתיים הן למעשה עור ולכן תופעות החלות בעור הפנים כמו איבוד החיוניות והלחות עם השנים קורות גם בשפתיים. עם הזמן השפתיים מאבדות מן הבשרניות שלהן. הן הופכות להיות דקות יותר ואף ניכר בהן יותר יובש. מעבר לכך,  קו השפתיים הופך להיות מטושטש יותר. כפי שלעור הפנים ניתן להחזיר את החיוניות שאבדה בין היתר באמצעות מילוי אזורים שקועים, כך ניתן לבצע גם עיבוי שפתיים המחזיר לשפתיים את הבשרניות ומדגיש את קו השפתיים המקורי.

כיצד נעשה עיבוי שפתיים?

החומר העיקרי בו משתמשים לטיפולי עיבוי שפתיים הוא חומצה היאלורונית, ממש בדומה לטיפולי מילוי שנעשים באזור הלחיים או מילוי קמטים עמוקים בפנים. חומצה היאלורונית היא חומר טבעי המיוצר בגוף אך ייצורו פוחת עם השנים. הגוף מכיר היטב חומצה היאלורונית ולכן אין סיכון לתגובה אלרגית כפי שיכולה להיות בהזרקת חומרים אחרים. הטיפול מתחיל באלחוש האזור המפחית את הכאב למינימום. בהמשך נעשית ההזרקה בקווי המתאר של השפתיים לקביעתם מחדש וכן במספר נקודות נוספות. בהמשך נעשית ההזרקה בקשת השפתיים העליונות הנקראת קשת קופידון להדגשתה הנותנת מראה חושני יותר. כדי להגיע לתוצאה הרצויה נדרש מפגש אחד או שני מפגשים, זאת כדי להזריק את החומצה ההיאלורונית בצורה הדרגתית כך שלא יווצרו גושים או אזורים שיש בהם נפיחות.

כל כמה  זמן יש לחזור על הטיפול?

חומצה היאלורונית היא חומר המתקבל בגוף בצורה טבעית וגם מתפרק. לכן, עיבוי שפתיים שנעשה באמצעות חומצה היאלורונית מחזיק למשך תקופה אך יש לחזור עליו מדי מספר חודשים, עם הבדלים הנובעים מהנתונים של כל מטופלת הן לגבי השפתיים עצמן והן לגבי התהליכים הקורים בגוף בכלל. עיבוי שפתיים נעשה פעמים רבות לא רק כדי לתת לשפתיים באופן כללי מראה בשרני יותר אלא גם כדי לתקן מצבים של א סימטריה בין שפה עליונה לתחתונה. לעיתים, במיוחד ככל שעולים בגיל אך לא רק, ישנו חוסר סימטריה בין שפה עליונה לתחתונה. עיבוי שפתיים שנעשה בשפה הדקה יותר יחזיר את הסימטריה.

במרפאה של ד"ר קפלן המנוהלת ע"י ד"ר טל קפלן, רופא העוסק בתחום הרפואה האסתטית, ניתנים טיפולים שונים באופן המתקדם והאינדיבידואלי ביותר תוך מתן יחס אישי לכל מטופלת. מוזמנות ליצור קשר.

עיצוב שפתיים

החלק בפנים הנותן להן מראה חושני ורך הוא השפתיים ככל שעולים בגיל השפתיים מאבדות מן הנפח שלהן. הדבר גורם למראה נוקשה ומבוגר יותר. היום ניתן לטפל במראה השפתיים ובטיפול של עיצוב שפתיים להחזיר להן את הנפח והמראה הבשרני. לעיתים, לא תמיד עם קשר לגיל, לשפתיים ישנו מבנה א סימטרי כשהשפה העליונה דקה יותר מהתחתונה או להיפך. עיצוב  שפתיים נותן את המענה גם למצב הזה ומחזיר לשפתיים את הסימטריה שלהן. בדומה לטיפולים אחרים לעיצוב הפנים, גם טיפול זה נעשה בצורה לא פולשנית באמצעות חומרים המתאימים ומיועדים במיוחד למטרה זו. לכן זהו טיפול הנחשב מבוקש בקרב נשים רבות.

מה כדאי לדעת על עיצוב שפתיים

אם בעבר עיצוב שפתיים נעשה באמצעות חומרים מלאכותיים ונוקשים שהיו גורמים לבעיות שונות, היום הטיפול נעשה בעיקר באמצעות חומצה היאלורונית שזהו חומר טבעי המתקבל היטב בגוף. חומצה היאלורונית מיוצרת בגוף באופן טבעי אך ככל שעולים בגיל ייצורה פוחת. הדבר בא לידי ביטוי גם בשפתיים. לכן, התוצאה של עיצוב שפתיים בעזרת חומצה היאלורונית היא מראה שפתיים טבעי ללא תופעות לוואי מיותרות. הטיפול נעשה בהזרקת החומצה ההיאלורונית לנקודות שונות בשפתיים, בהיקף שלהן כדי ליצור  קו שפתיים טבעי וסימטרי וגם בנקודות שונות על השפתיים עצמן כדי ליצור את העיבוי  המתאים ולהוסיף להן לחות. לרוב יידרשו שני מפגשים כדי להשלים את טיפול, זאת כדי לא להזריק כמות גדולה מדי של מילוי בבת אחת.

קבלת מראה שפתיים טבעי וחושני- רק אצל הטובים ביותר בתחום

אמנם עיצוב שפתיים הוא טיפול קל מבחינת המטופלת אך הדבר לא אומר שזוהי עבודה קלה עבור הצד המטפל. דווקא בשל העובדה שזהו טיפול קל כביכול ולא פולשני, המטפל חייב לעבוד בצורה מדויקת מאוד. הוא צריך להזריק את החומצה בנקודות המתאימות ביותר ובמינון שייתן עיבוי ועיצוב לשפתיים אך עדיין יישמר המראה הטבעי ללא נפיחות יתר באזורים מסוימים. לכן, חשוב לבדוק היטב למי את הולכת למטרת הטיפול. חשוב שהמטפל יהיה רופא  שסיים לימודי רפואה או רפואת שיניים תוך התמקצעות רבה ברפואה אסתטית. מומלץ לבחור מרפאה שתיתן לכל מטופלת יחס אישי ושירות ברמה הגבוהה ביותר.

ד"ר קפלן היא קליניקה המנוהלת ע"י ד"ר  טל קפלן האמון על כל הצד הרפואי ואשתו האמונה על כל הצד השירותי. כך יודעות המטופלות שיזכו לשירות הטוב ביותר בכל ההיבטים. מוזמנות ליצור קשר.

הזרקה בשפתיים

אחד הסימנים של מראה צעיר הוא שפתיים בשרניות בעלות נפח ומראה חיוני. היום ניתן באמצעות טיפולים מתאימים ולא מורכבים מדי (לפחות לא מורכבים עבור המטופלת) להחזיר לשפתיים את מעיין הנעורים שאבד להם עם השנים. השפתיים, כמו עור הפנים ועור הגוף בכלל, מאבדות במשך השנים מן הלחות וגם מן הנפח שלהן. בהדרגה הן הופכות  להיות דקות יותר, מה שמשפיע על מראה הפנים בכלל. עם שפתיים דקות הפנים מקבלות מראה נוקשה ומבוגר יותר. הזרקה בשפתיים של חומצה היאלורונית מחזירה לשפתיים את הרכות, הלחות והעובי שהיו להן בגיל צעיר יותר.

הזרקה בשפתיים להחזרת המראה החיוני והטבעי

כל עוד הטיפול נעשה בצורה מקצועית, הזרקה בשפתיים של חומצה היאלורונית נותנת מראה חושני אך טבעי. חומצה היאלורונית היא חומר המיוצר בגוף באופן טבעי. עם השנים ייצורו פוחת עד שאינו מיוצר עוד בכלל, אך הגוף זוכר את החומר ומכיר אותו. הדבר מונע כמעט לחלוטין תופעות כמו התנפחות השפתיים כתוצאה מתגובה אלרגית. התוצאה היא מראה טבעי, עדין אך עדיין בשרני וחושני. הזרקה בשפתיים נעשית בנקודות אסטרטגיות שונות על היקף השפתיים וגם על השפתיים עצמן, תלוי במבנה ההתחלתי שלהן ובמראה אליו רוצים להגיע, כולל רמת העובי של השפתיים. באמצעות הזרקה בשפתיים ניתן גם לפתור מצבים כמו חוסר סימטריה בין שפה עליונה לתחתונה.

לבחור את המקום הנכון לטיפול בשפתיים

ניתן לראות לא מעט נשים שהשפתיים אצלן בולטות במיוחד בגלל שעברו הזרקה בשפתיים או עיצוב שפתיים לקוי באופן לא מקצועי ומדויק מספיק. התוצאה היא נפיחות מוגזמת שיוצרת מראה לא פרופורציונאלי, וגם הבדלים בעובי השפתיים באזורים השונים. לכן, הטיפול חייב להתבצע במרפאה מוכרת ומורשית וע"י רופא בלבד. אמנם זהו לא ניתוח וטיפול שאינו נחשב פולשני אך עדיין זו הזרקה של חומר חיצוני, גם אם זו חומצה היאלורונית שהיא ידידותית לגוף. המינון חייב להיות נכון ומדויק וכך גם הנקודות בהן מוזרק החומר. לכן אל תתפשרו ופנו למרפאה מוכרת בה המטפל הוא רופא.

הקליניקה של ד"ר קפלן היא מרפאה מוכרת ומורשית. את כל הטיפולים מבצע ד"ר טל קפלן שהוא רופא שההתמקצעות העיקרית שלו היא ברפואה אסתטית. כל טיפול ניתן באופן המקצועי ביותר. מוזמנות ליצור קשר.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

השאירו פרטים:

הירשמו לניוזלטר לקבלת טיפים, השאירו פרטים: