Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
מילוי שקעי עיניים

האזור העדין מתחת לעיניים שלנו הוא לעתים קרובות הראשון להראות סימני הזדקנות ועייפות, מה שמטיל צללים לא רצויים או שקעים מתחת לעיניים שגורמים לך להיראות עייף יותר ממה שאתה מרגיש.

דאגה שכיחה זו יכולה להיות מקור לתסכול, מכיוון שהיא לא רק גורמת לך להיראות עייפה אלא גם יכולה להשפיע על ההרגשה שלנו לגבי המראה הכללי שלנו. למרות שפתרונות מסורתיים כמו הליכים פולשניים קיימים, ישנם אלטרנטיבות פחות פולשניות.

מילוי מתחת לעיניים מציע פתרון עדין אך בעל השפעה לדאגה זו. הליך עדין זה נותן מענה לשקעים מתחת לעיניים המחייה את המראה שלך ללא צורך בזמן השבתה נרחב.

  • יש לשים דגש לגבי הכהות מתחת לעיניים הנוצר בעקבות פיגמנטציה – המילוי אכן משפר את הפיגמנט אך אינו תמיד מעלים אותו, ישנם טיפולים נוספים לעידון נוסף של הכהויות מתחת לעיניים לאחר מילוי שקעי העיניים במידת הצורך..

 

מה הם השקעים מתחת לעיניים?

מילוי שקעי העיניים, המכונה לעתים קרובות מילוי שוקת הדמעות, הוא טיפול מילוי מתקדם ועדין שנועד להחיות את אזור מתחת לעיניים.

הליך זה כולל הזרקה אסטרטגית של חומרי מילוי של חומצה היאלורונית, חומר הקיים באופן טבעי בגופנו, לתוך השקעים העדינים שמתחת לעין מבלי לפנות לניתוח.

מהם הגורמים לשקעי העיניים?

המראה של שקעי העיניים מושפע מכמה גורמים הקשורים זה בזה. הבנת שורש הבעיה יכולה להנחות אותך אל אפשרויות הטיפול המתאימות ביותר. הנה מספר דוגמאות להיווצרותם:

  1. תהליך הזדקנות טבעי: איבוד הדרגתי של קולגן, חומצה היאלורונית ואלסטין, מרכיבים חיוניים לשמירה על צעירותו וגמישותו של העור.
  2. חשיפה לשמש: חשיפה קבועה לקרני UV יכולה להאיץ את פירוק הקולגן והאלסטין בעור, ולהדגיש עוד יותר את השקעים הללו.
  3. גורמים גנטיים: לפעמים, הנטייה לפתח שקעי רקות כתובה ב-DNA שלך, לצד האופן שבו מתח משפיע על תהליך ההזדקנות של העור שלך.
  4. איבוד שומן ושינויים בעצם התומכת: איבוד שומן מתחת לעור ושינויים בצפיפות העצם עם הגיל מחמירים את הופעת שקעי העיניים, לצד ירידה בגמישות העור.

איך להיפתר משקעי העיניים?

כדי להילחם ביעילות בשקעי העיניים, חשוב לבחור בחומרי מילוי המבוססים על חומצה היאלורונית. מילוי שקעי העיניים הוא הליך אסתטי עדין שיכול לעשות פלאים כדי להצעיר את המראה שלך.

שיטת טיפול זו ממלאת באופן ספציפי את השקעים הבולטים הללו, ומציעה קו מתאר פנים חלק וצעיר יותר.

אמנם אימוץ אורח חיים בריא והבטחת הגנה נאותה מהשמש יכולים לשחק חלק בהפחתת סימני ההזדקנות, מילוי שקעי העיניים היא דרך ישירה להפחית את הנוכחות שלהם.

הבחירה בטיפול בשקעי העיניים עם חומרי מילוי יכולה לעזור להגביר את הביטחון העצמי שלך על ידי ריענון המראה שלך. עם ייעוץ מקצועי נכון וטיפול מתאים, השגת תוצאות מצוינות בהעלמת שקעי העיניים היא בהחלט אפשרית.

איך זה עובד?

אנו מוסיפים נפח בקפדנות היכן שהוא נחוץ ביותר. הטיפול כולל הכנסת חומצה היאלורונית ישירות מתחת לעור ומתחת לשריר באזור זה, ונותן תוצאה מיידית.

הוא מוזרק בקפידה ישירות מתחת לעור ולשריר, ממלא את האזורים החלולים ומרחיב את העור למראה צעיר יותר. על ידי הוספת נפח, מילוי מתחת לעיניים עוזר לשפר את המראה של עיגולים שחורים ועיניים שקועות, ויוצר מראה רענן ומתחדש יותר.

החומצה ההיאלורונית המשמשת במילוי זה היא ביולוגית ומתכלה, כלומר היא נספגת בבטחה בגוף.

מילוי מתחת לעיניים הוכיח כי נותן תוצאות מרשימות בטיפול בבעיות מתחת לעיניים ויכול להיות אופציה מצוינת למי שמחפש לשפר את מראה אזור מתחת לעיניים ולהפחית את המראה העייף.

יתרונות מילוי שקעי הרקות:

מילוי מתחת לעיניים מציעים מגוון יתרונות, כולל היכולת לטפל בשקעים, להפחית את המראה של עיגולים כהים ולהוסיף נפח למראה צעיר ומתחדש יותר.

להלן היתרונות של חומרי מילוי מתחת לעיניים:

  1. מילוי שקעים: חומרי מילוי מתחת לעיניים יכולים למלא ביעילות שקעים, שאחראים ליצירת עיגולים כהים. על ידי הוספת נפח לאזור זה, החללים מתמלאים, וכתוצאה מכך מראה חלק ואחיד יותר מתחת לעיניים.
  2. הקטנת עיגולים כהים: חומרי מילוי מתחת לעיניים עשויים מחומצה היאלורונית יכולים לשפר עיגולים כהים הנגרמים על ידי עור דק או שוקת דמעות. חומרי המילוי מסייעים למלא את העור ולהפחית את מראה הצלליות, וכתוצאה מכך מראה בהיר ורענן יותר.
  3. הוסף נפח: חומרי מילוי מתחת לעיניים יכולים גם לספק מראה צעיר יותר על ידי הוספת נפח לאזור מתחת לעיניים. זה עוזר להחליק קווים עדינים וקמטים, נותן מראה מחודש ורענן.

כדי לסייע לך בטיפול בסימני ההזדקנות של הפנים ולעזור לך לקבוע אם טיפול למילוי שקעי העיניים עונה על הצרכים והציפיות שלך, הקליניקה מציעה אבחון של הפנים שלך. במהלך אבחון זה, הערכה מעמיקה של עור הפנים שלך תאפשר לנו לפתח פרוטוקול טיפולי מותאם אישית.

חומר: חומצה היאלרונית.

אלחוש: משחת אלחוש.

תוצאות: מיידיות.

משך הטיפול: 20 דקות.

רמת כאב: נמוכה.

תופעות לוואי אפשריות: נפיחות ואדמומיות זמנית.

תוצאה נשמרת: 8-12 חודשים.

שיקום: 2-4 ימים.

עלות ייעוץ: ללא.

לתיאום תורים: 053-705-5135 – ניתן להתקשר או לשלוח הודעה

🏡 כתובת: רפיח ים 24, נתיבות/ראשון לציון.

טיפול בקמטים
השאירו פרטים ונחזור אליכם:
GALLERY
גלריה
השאירו פרטים ונחזור אליכם:
כאן יופיע כותרת לקידום
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית סילט אגמטן. לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית סילט אגמטן. לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית סילט אגמטן. לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית סילט אגמטן.
כאן יופיע כותרת לקידום
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית סילט אגמטן. לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית סילט אגמטן. לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית סילט אגמטן. לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית סילט אגמטן.
כאן יופיע כותרת לקידום
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית סילט אגמטן. לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית סילט אגמטן. לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית סילט אגמטן. לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית סילט אגמטן.
עוד בנושא
145068
מילוי והדגשת סנטר
כולם רוצים פרופיל צד מחמיא, ואחד ההיבטים המרכזיים של מבנה פנים מאוזן היטב הוא הסנטר. הסנטר שלך ממלא תפקיד...
להמשך קריאה
טיפול בוטוקס
העלמת קמטים במצח
המצח, בתור החלק העליון של הפנים, מושך אליו את העין. כאשר לרוחב המצח פרושים פסים פסים של קמטים המכונים...
להמשך קריאה
טיפול בקמטים
מילוי שקעי עיניים
האזור העדין מתחת לעיניים שלנו הוא לעתים קרובות הראשון להראות סימני הזדקנות ועייפות, מה שמטיל צללים לא...
להמשך קריאה

טיפול בקמטים מתחת לעיניים

האזור שמתחת לעיניים הוא אזור בו העור הוא דק ועדין מאוד. הדבר משפיע על רמת עמידותו ועל כך שהאטה בהתחדשות העור כמו גם ייצור מופחת של חומר שאחראי על לחות העור ייצרו עם הזמן קמטים. לא רק שהקמטים עצמם יוצרים מראה עייף ומבוגר, בגלל שזהו אזור דק, הם גם ייצרו צל שיביא לכהות האזור כולו. לכן, טיפול בקמטים מתחת לעיניים תורם תרומה כפולה: גם יישור אותם קמטים שבפני עצמם נותנים מראה מבוגר יותר וגם להבהרת כהות האזור. כיוון שמדובר על עור דק במיוחד, חשוב לעבור את הטיפול במרפאה מורשית וע"י רופא המתמקצע במשרה מלאה בתחום הרפואה האסתטית.

כיצד נעשה טיפול בקמטים מתחת לעיניים?

טיפול בקמטים מתחת לעיניים, ממש כמו טיפול בקמטים אחרים באזור הפנים, נעשה באמצעות חומצה היאלורונית. חומצה היאלורונית ממלאת את השקעים שיוצרים הקמטים וע"י כך מחליקה אותם. מעבר לכך, חומצה היאלורונית היא חומר חיוני לשמירה על לחות העור. ההבדל בין עור לח במידה המתאימה לבין עור יבש ניכרים במיוחד כשהעור הוא דק כמו העור שתחת העיניים. כאן גם הבדל קטן יחסית ברמת הלחות ייראה בולט יותר מאשר באזורים בהם העור עבה. לכן, הזרקת חומצה היאלורונית בנקודות ובמינון המתאים ייצור הבדל משמעותי מאוד גם בכיוון ההפוך: טיפול בקמטים מתחת לעיניים ייצור במהירות שינוי לטובה.

לבחור במרפאה המתאימה לטיפול בעור העדין שתחת העיניים

עדינות העור שתחת העיניים נובעת גם מהדקיקות שלו וגם מהעובדה שהוא צמוד לעיניים שהן איבר רגיש ועדין במיוחד. לכן, טיפול בקמטים מתחת לעיניים צריכים להתבצע בזהירות ובמיומנות. במיוחד למטרת טיפול זה אל תבחרו באופן אקראי או בגלל מבצע כזה או אחר במקום בו תעברו את הטיפול. שימו לב קודם כל שזו מרפאה מורשית ומפוקחת. בדקו מי המטפל ומהי ההכשרה שלו. אל תתפשרו על פחות מרופא המתמקצע במשרה מלאה ברפואה אסתטית. התרשמו מן המקצועיות והרצינות של הרופא המטפל ושל המרפאה באופן כללי.

ד"ר קפלן היא מרפאה לרפואה אסתטית המנוהלת ע"י ד"ר טל קפלן שמבצע את כל הטיפולים ואשתו האחראית לצד השירותי והאדמיניסטרטיבי. הניהול המשפחתי מבטיח מקצועיות ורצינות לצד יחס אישי ואווירה נעימה. מוזמנות ליצור קשר.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

השאירו פרטים:

הירשמו לניוזלטר לקבלת טיפים, השאירו פרטים: