Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
מילוי קמטי המריונטות

את עשויה לתהות איך קוראים לקווים העמוקים האלה שעוברים מזוויות הפה שלך ועד לסנטר שלך. הם ידועים בתור קמטי/שקעי המריונטה. השקעים הללו יכולים להיות מתסכלים, במיוחד כשהם מתחילים לגרום למראה זקן יותר.

הזדקנות בחן היא אכן תהליך יפה, אך סימנים מוקדמים כמו שקעי/קמטי המריונטה יכולים לערער את הביטחון שלך. טיפוח עור נכון ואורח חיים בריא בהחלט יכולים לעזור להאט את התפתחותם, אך לא תמיד.

אחד הפתרונות של ד"ר טל קפלן לבעיה זו היא מילוי שקעי/קמטי המריונטה. לטיפול מילוי זה יש את היכולת להחזיר נפח לפנים שלך, לרכך את הנראות של שקעי/קמטי המריונטה ולהצעיר את המראה הכללי שלך.

מה הם קמטי המריונטה?

קמטי/שקעי המריונטה הם אותם קמטים בולטים שממסגרים את הפה ומתרחבים לכיוון הסנטר. שורות אלה נקראות כך בשל הדמיון שלהן לפה של בובת מריונטה.

הם יכולים ליצור מראה מבוגר שיכול לשנות באופן משמעותי את הבעות הפנים, ולעתים קרובות להוסיף שנים למראה ולתרום למראה רציני או עייף יותר ולגרום לך להרגיש זקן.

ניתן לייחס את היווצרותם של קמטים/שקעים אלו למגוון גורמים – האשמים העיקריים כוללים את תהליך ההזדקנות הטבעי, המוביל להפחתת הקולגן, האלסטין והחומצה ההיאלורונית של העור, לצד איבוד שומן מתחת לעור, ירידה בצפיפות עצם הלסת וירידה בגמישות העור.

מהם הגורמים לקמטי המיורנטה?

המראה של קמטי/שקעי המריונטה מושפע מכמה גורמים הקשורים זה בזה. הבנת שורש הבעיה יכולה להנחות אותך אל אפשרויות הטיפול המתאימות ביותר. הנה מספר דוגמאות להיווצרותם:

  1. תהליך הזדקנות טבעי: איבוד הדרגתי של קולגן, חומצה היאלורונית ואלסטין, מרכיבים חיוניים לשמירה על צעירותו וגמישותו של העור.
  2. תנועת שרירי הפנים: תנועות תכופות סביב הפה והשפתיים, יכולות להעמיק את השקעים הללו לאורך זמן, ולהפוך אותם לבולטים יותר.
  3. חשיפה לשמש: חשיפה קבועה לקרני UV יכולה להאיץ את פירוק הקולגן והאלסטין בעור, ולהדגיש עוד יותר את השקעים הללו.
  4. גורמים גנטיים: לפעמים, הנטייה לפתח שקעי המריונטה כתובה ב-DNA שלך, לצד האופן שבו מתח משפיע על תהליך ההזדקנות של העור שלך.
  5. איבוד שומן ושינויים בעצם הלסת: איבוד שומן מתחת לעור ושינויים בצפיפות עצם הלסת עם הגיל מחמירים את הופעת שקעי המריונטה, לצד ירידה בגמישות העור.

איך להיפתר משקעי המריונטה?

כדי להילחם ביעילות בקווי מריונטה, חשוב לבחור בחומרי מילוי המבוססים על חומצה היאלורונית. מילוי שקעי או קמטי המריונטה הוא הליך אסתטי עדין שיכול לעשות פלאים כדי להצעיר את המראה שלך.

שיטת טיפול זו ממלאת באופן ספציפי את השקעים והקמטים הבולטים הללו, ומציעה קו מתאר פנים חלק וצעיר יותר.

אמנם אימוץ אורח חיים בריא והבטחת הגנה נאותה מהשמש יכולים לשחק חלק בהפחתת סימני ההזדקנות, מילוי שקעי המריונטה היא דרך ישירה להפחית את המראה שלהם.

הבחירה בטיפול בשקעי המריונטה עם חומרי מילוי יכולה לעזור להגביר את הביטחון העצמי שלך על ידי ריענון המראה שלך. עם ייעוץ מקצועי נכון וטיפול מתאים, השגת תוצאות מצוינות בהעלמת שקעי המריונטה היא בהחלט אפשרית.

איך זה עובד?

חומצה היאלרונית הינה חומר מילוי הקיים באופן טבעי בעורנו, ותורמת לשמור על לחות וליצור נפח. ככל שאנו מתבגרים, רמות החומצה ההיאלורונית הטבעית בעור שלנו יורדות, מה שמוביל לאובדן נפח ולהיווצרות קמטים, כולל קמטי המריונטה.

  1. שיקום נפח: חומרי המילוי פועלים כחומר מילוי, וממלאים את החלל שמתחת לשקעי המריונטה. זה לא רק ממריץ את האזור, מפחית את מראה הקמטים, אלא גם מקדם מרקם עור חלק וצעיר יותר.
  2. אפקט הרמה: על ידי הוספת נפח מתחת לעור, חומרי המילוי מספקים אפקט הרמה המונע את הרפיון והקיפול האחראים לקמטי המריונטה. תמיכה זו עוזרת להעלות את זוויות הפה, ליישר אותן יותר עם הלחי התחתונה, ולהפחית את ההצללה המדגישה את הקווים.
  3. גירוי ייצור קולגן: חומצה היאלורונית יכולה גם לעורר את ייצור הקולגן הטבעי של הגוף לאורך זמן, ומציעים שיפור נוסף במוצקות העור ובגמישותו.

יתרונות מילוי קמטי/שקעי המריונטות:

מילוי שקעי המריונטה מציע גישה ממוקדת לטיפול באחד מסימני ההזדקנות הבולטים יותר של הפנים. להלן מבט מפורט על היתרונות שהטיפול הזה מספק:

  • ירידה ניכרת בקווי מריונטה מיד לאחר הטיפול.
  • התחדשות מהירה של הפנים התחתונות למראה צעיר.
  • מספק תקופה ארוכה של מראה משופר ללא תחזוקה מתמדת.
  • פחות פולשני מאלטרנטיבות כירורגיות, מפחית סיכונים פוטנציאליים וזמן החלמה.
  • משפר את הצערת הפנים הכוללת, משפר קווי מתאר ונפח לצד מיקוד קווי המריונטה.
  • חזרה מהירה לפעילויות היומיומיות.
  • שיפורים מיידיים לאחר הטיפול המאפשרים חזרה מהירה לחיים החברתיים והמקצועיים בביטחון.
  • מילוי קווי המריונטה מציע דרך פשוטה ויעילה לטפל בסימני הזדקנות עם זמן החלמה מינימלי. את יכולה לחזור במהירות לשגרה הרגילה שלך.

כדי לסייע לך בטיפול בסימני ההזדקנות של הפנים ולעזור לך לקבוע אם טיפול למילוי קמטי/שקעי המריונטות עונה על הצרכים והציפיות שלך, הקליניקה מציעה אבחון של הפנים שלך. במהלך אבחון זה, הערכה מעמיקה של עור הפנים שלך תאפשר לנו לפתח פרוטוקול טיפולי מותאם אישית.

חומר: חומצה היאלרונית.

אלחוש: משחת אלחוש.

תוצאות: מיידיות.

משך הטיפול: 20 דקות.

רמת כאב: נמוכה.

תופעות לוואי אפשריות: נפיחות ואדמומיות זמנית.

תוצאה נשמרת: 8-12 חודשים.

שיקום: 2-4 ימים.

עלות ייעוץ: ללא.

לתיאום תורים: 053-705-5135 – ניתן להתקשר או לשלוח הודעה

🏡 כתובת: רפיח ים 24, נתיבות/ראשון לציון.

השאירו פרטים ונחזור אליכם:
GALLERY
גלריה
השאירו פרטים ונחזור אליכם:
כאן יופיע כותרת לקידום
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית סילט אגמטן. לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית סילט אגמטן. לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית סילט אגמטן. לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית סילט אגמטן.
כאן יופיע כותרת לקידום
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית סילט אגמטן. לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית סילט אגמטן. לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית סילט אגמטן. לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית סילט אגמטן.
כאן יופיע כותרת לקידום
לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית סילט אגמטן. לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית סילט אגמטן. לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית סילט אגמטן. לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינג אלית סילט אגמטן.
עוד בנושא
עיצוב שפתיים
עיצוב ועיבוי שפתיים
מילוי שפתיים הפך לפתרון מבוקש לעיצוב ומילוי שפתיים דקות או לא אחידות, המסמן מגמה משמעותית ביופי ואסתטיקה....
להמשך קריאה
טיפול בקמטים
מילוי שקעי עיניים
האזור העדין מתחת לעיניים שלנו הוא לעתים קרובות הראשון להראות סימני הזדקנות ועייפות, מה שמטיל צללים לא...
להמשך קריאה
36
מילוי רקות
מילוי שקעי הרקות: את עשויה לתהות איך קוראים לשקעים האלו הנמצאים בין המצח לעצמות הלחיים הם ידועים בתור...
להמשך קריאה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

השאירו פרטים:

הירשמו לניוזלטר לקבלת טיפים, השאירו פרטים: